Vídeo commemoratiu del 30è aniversari

Client

Centre de Visió per Computador

Treball

Guionització i producció del vídeo per commemorar 30è aniversari del CVC

El Centre de Visió per Computador és un centre pioner en la investigació i desenvolupament de sistemes de visió artificials.

Repassem les fites assolides al llarg dels 30 anys del CVC en un audiovisual que combina imatges d’arxiu i entrevistes amb persones que han format part de la seva història.

Un vídeo vivencial i aspiracional que mostra el paper clau del Centre en la recerca per a la ciència, la tecnologia i la indústria del nostre país.


Warning: file_exists(): open_basedir restriction in effect. File(action-scheduler-ca.mo) is not within the allowed path(s): (/var/www/vhosts/iurisdoc.com/:/tmp/) in /var/www/vhosts/iurisdoc.com/httpdocs/wp-content/plugins/wpml-string-translation/classes/MO/Hooks/LoadTranslationFile.php on line 82

Warning: file_exists(): open_basedir restriction in effect. File(action-scheduler-ca.l10n.php) is not within the allowed path(s): (/var/www/vhosts/iurisdoc.com/:/tmp/) in /var/www/vhosts/iurisdoc.com/httpdocs/wp-content/plugins/wpml-string-translation/classes/MO/Hooks/LoadTranslationFile.php on line 85